Det skal være let at lave fedtfattig og sund mad ...

 

 

 

 

 

10 gode og nemme råd - lær dem og du er godt på vej til en stabil vægt og en lettere hverdag - med et bedre budget

 

  1. Drik et glas vand ½ timer før du spiser - det mætter og er godt for kroppen - og bedst af alt - det er gratis
  2. Køb aldrig ind når du er lækkersulten. Spis dig mæt og sæt dig ned og lav en indkøbsliste - og hold dig til den - så sparer du også penge
  3. Sørg for at du spiser lidt mindst 6 gange om dagen, så undgår at dit blodsukker falder og du falder i "sukkerfælden"
  4. Undgå sukker. Den hvide er den værste - den gør intet godt for din krop. Brug lidt sødemiddel (for meget smager grimt og kunstigt) 
  5. Brug aromastoffer - fx kokus - når du laver mad eller bager. Smagen bliver den samme, men fedtet undgår du
  6. Vær aldrig bange for at ekspimenterer - brug masser af krydderier - der er ikke noget værre end smagsløst mad. Pas dog på med salt
  7. Spis efter en treopdelt tallerken - en del kød, en del grøntsager og en del ris, pasta eller kartofler m.m.
  8. Vælg altid grove produkter - de renser din krop og trækker fedt ud
  9. Husk at du fravælger aldrig noget - du tilvælger, og det er din beslutning. Det er vigtigt at arbejde med motivationen - hele tiden
  10. Dyrk mere sex og anden sjov motion - der frigøres en masse lykkehormoner i kroppen så du ikke behøver at trøstespise

 

Model Lamik 

 

Livet er for kort til at lave mad - derfor passer Levlet's opskrifter perfekt til mig - hurtig og nemme.